Na otoku Akdamar na jezeru Van u istoimenom turskom gradu, pojavili su se prvi vjesnici proljeća. Behar, sunčano proljetno vrijeme, životinje poput zečeva, ptica i leptirova otoku daju bajkovitu atmosferu. ( Ali İhsan Öztürk - Anadolu Agency )

San o odmoru u Turskoj pretvorio se u pakao za građane BiH

San o godišnjem odmoru u Turskoj pretvorio se u pakao za desetine Bosanaca i Hercegovaca. Online servis za prodaju CityDeal ponudio je kupone za povoljno ljetovanje u Antaliji sa njemačkom turističkom agencijom Joytrip Hollidays. No, aranžmani su otkazani u posljednji čas, a građani širom BiH ostali su bez novca.

Ali, to nije prvi put da je ista turistička agencija iz Njemačke iznevjerila povjerenje građana BiH. 644 marke, sedam dana u Antaliji! Savršeno samo na papiru. Umjesto uživanja na turskim plažama, kupac ponude traži povrat novca – na vrelom sarajevskom asfaltu!

“Kupili smo vaučere za 4 odrasle osobe, a onda smo prema instrukcijama te kompanije – CityDeala, uplatili na drugi žiro račun koji se nalazi na tom istom vaučeru, doplate za jedno malodobno dijete, za dodatne aranžmane – večeru, ručak. Problem je nastao kada je putovanje neposredno pred putovanje otkazano. Mene je to koštlo 3.500 KM, s tim da sam platio vaučer 2.600 KM, a preostalih 900 je sporno. Premda, u ovom trenutku nemamo ništa od tog novca”, tvrdi Zlatan Burzić, kupac ponude.

Širom zemlje građani ostali bez godišnjeg odmora.

“Dobila sam 14. jula navečer, nakon 22 sata, mail, u kojem se putovanje otkazuje zbog nekih dodatnih troškova”, otkriva Amira Durmić, Zenica.

“Naš slučaj je da smo uplatili karticom na rate. Mi imamo odbijenu samo jednu ratu. Naredna dva mjeseca mi uplaćujemo”, kaže Denisa Ćehajić, Gračanica.

“Blizu 2.000 smo izgubili, 1.300 City Deal i oko 340 eura za agenciju. Godišnji nam je najvjerovatnije propao”, dodaje Maksida Škrebo, Doboj Istok.

Prema Zakonu o zaštiti potrošača u BiH, organizator putovanja, i posrednik u organizaciji putovanja, snose zajedničku odgovornost zbog štete koja je nastala – u ovome slučaju, zbog neodlaska građana BiH na željenu destinaciju. Zbog ove štete, Federalna uprava za inspekcijske poslove zaprimila je niz prijava. Ustanovljeno je da je City Deal njemačkoj turističkoj agenciji uplatio sumu od 36.000 eura.

A na isti način, prije pola godine, istu štetu pretrpila i kompanija E-kupon!

“51.000 KM smo izvršili povrat na našu štetu i tako obeštetili sve korisnike koji su bili prevareni od strane JoyTrip Holidays. Agencija niti se javlja nama, niti našim korisnicima. (Dakle, vi ste trenutno u sudskom procesu?) Da, vodi se krivični i parnični postupak”, kaže Aldin Poško, voditelj prodaje u E-kuponu.

A agencija se ne javlja ni nama! Na web stranici i dalje oglašavaju razne destinacije. Bez odgovora iz City Deala, koji bi, prema zakonu, također trebao snositi odgovornost i građanima u roku od 90 dana vratiti novac.

(Republika.ba/Izvor: N1/Foto: Anadolija)




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *