22222222222222222222222222

Foto: Mercedesov električni EQC nema prednji prtljažnik, a razlog je očekivan

JEDNA od prednosti električnih automobile je dodatni prtljažni prostor na poziciji klasičnog motora, ali ne i u slučaju Mercedesovog EQC.

Za razliku od Tesle u mercedesu EQC ne možete računati na prednji prtljažnik, a razlog je u neku ruku i očekivan. Mercedes planira EQC proizvoditi u Bremenu, zajedno sa C klasom, GLC-om i GLC-om Coupe, a to želi postići uz minimalna ulaganja. Stoga će se pogon, bez obzira radi li se o električnom ili klasičnom, ugrađivati s istom opremom (robotima), a to znači pozicioniranje na jednak način kod svih modela. Modul prednjeg pogona i sklop stražnje osovine dolaze u tvornicu već montirani na podokvir u predmontaži, doznaje Carscoops.

Nema sumnje, ovakvom integracijom Mercedes je u prednosti nad klasičnim rivalima jer je uspio prilagoditi nove tehnologije postojećim proizvodnim procesima bez značajnih dodatnih troškova.

Na kraju ponovimo gradivo.

EQC ima dva elektromotora (asinhroni), AWD pogon i raspolaže maksimalcem od 300 kW/ i 765 Nm. 100 km/h postiže za 5,1 sekundi, maksimalna brzina je 180 km/h, a 80 kWh baterije daju autonomiju od 450 km prema NEDC-u, piše Index.hr.

(Republika.ba)




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *